maandag 9 februari 2009

Hmm

Vanochtend is Johan naar Playa del Carmen gereden om een nieuwe fiets te kopen. Ons model was er niet, maar hij heeft een andere meegenomen, een herenmodel. Nu hebben we 3 damesfietsen, 1 herenfiets en 2 mountainbikes.
onze nieuwe fiets is blingbling
Zit ik hier in de winkel, hoor ik ineens een auto remmen...een knal, daarna een schreeuw. Wat doe je dan. Dan kijk je automatisch naar de plek waar het allemaal vandaan komt. Dat was dus voor de winkel. Wat was er gebeurd? De oma van Erika was aangereden. Ze kwam net terug met Miguel en ze stak de weg over. Er werd direct geroepen dat de politie moest komen, die zitten hier om de hoek. Ik liep naar buiten en vroeg of iemand al een ambulance had gebeld. Dan merk ik toch wel dat ik nu anders naar zo'n ongeluk kijk. Ze sprak, dus ze was nog bij bewustzijn... en ik zag haar benen en voeten bewegen, dus haar rug was ook nog in orde, maar haar arm..... Er was geen bloed, maar haar arm was zeker weten gebroken. Die lag er zo vreemd bij. Ik heb meteen Erika gebeld om het haar te vertellen en ik kon ze ook meteen naar het ziekenhuis sturen, waar haar oma naartoe werd gebracht.
Daarna kwam er een vrouwtje langs van een of andere inspectie. En ik kon haar niet de papieren laten zien, die ze wilde zien, omdat alles bij de accountant is. We gaan vanavond toch naar Cancun, kunnen we het papiertje meteen afgeven aan onze accountant.

Geen opmerkingen: