maandag 16 februari 2009

Hecho en Mexico....

Dat zeggen wij van alle dingen die wij hier hebben gekocht en die ook heel snel kapot gaan. Het is hetzelfde als "made in China", maar dan is dit "hecho en Mexico". Spullen waar "hecho en Mexico" op staat, wil je eigenlijk niet hebben, omdat het over het algemeen eigenlijk gewoon waardeloze troep is. Zoals jullie weten hebben wij niet zo lang geleden een andere fiets gekocht. Gisteren hebben wij deze fiets verhuurd, voor de 3e keer. En kijk hoe de fiets terug is gebracht, hahahaa. Voor de huurder was het minder, want hij had de laatste 20 minuten gelopen zei hij. Nou ja, shit happens, ook in Mexico. Oh ja, en dan nog iets....er staat op de fiets 'golden cruiser', dat ding is so not golden, hahahahaaaaa!!! Wat zijn die mexicanen toch grappig, hé? Niet te geloven!!! De fiets is nu naar de reparateur in de colonia hier in het plaatsje, en ik hoop dat hij straks weer klaar is voor de verhuur, onze blingbling fiets. Johan is toch maar terug naar de winkel, want het is toch niet alleen de ketting. Supersnel gerepareerd. Onze blingbling staat weer op zijn plekje.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Ramona en Johan,
Wat erg voor die man met de fiets zonder ketting! En 20 minuten in de zon, lijkt me erg warm. Het kan gebeuren.
Alsnog bedankt voor de
felicitatie. Binnenkort zal ik jou een mail te sturen, dan moet je ook gelijk reageren. Zo kan ik zien of die het doet. (testmail)
De computer is weer goed, heeft te weinig memory. Rocky heeft 2 gig bijgestopt en veel rommel eruit gehaald. Mijn e-mail
moet dus goed zijn.
Liefs - Ma