vrijdag 10 april 2009

De fumigador

Johan heeft per ongeluk een dubbele afspraak gemaakt. Vanochtend zou ook de fumigador komen, dit is een verdelger. Die heb je hier wel nodig, als je geen last wilt hebben van insecten in en om je huis. Hij komt hier altijd in het hotel en wij hebben gevraagd of hij ook ons huisje wilde doen. Hij komt 1x in de maand langs om ons huisje aan de binnenkant en de buitenkant te spuiten en de tuin voor en achter. Wij hadden nl. in het begin last van mieren in huis, ze kwamen binnen door de stekkerdozen. Johan heeft deze nu afgekit, dus hier kunnen ze niet meer door naar binnen komen. Verder hebben wij van die tochtstrippen onder de voor en achterdeur, zodat daar ook geen beestjes door naar binnen kunnen komen, heerlijk. Vorige week heb ik voor het eerst een mestkever gezien, nooit geweten dat die beesten zo groot waren of dit was een reus onder de mestkevers. Een vrouw kwam ermee aanlopen, want ze wilde een foto maken voor haar 16 jarige dochter in Londen. Dat beest was groter dan mijn handpalm. Ik heb het beest niet aangeraakt, hoor. En die balletjes mest waarmee ze rondlopen zijn dan volgens mij geen balletjes meer, maar gigantische paardevijgen ofzo, hahaaa.
Alleen het afdakje voor de boot zit er nu dus nog niet op. Misschien later in de ochtend? Wij zijn in ieder geval erg blij dat de motor nu goed loopt en dat deze weer op de boot vast is gemaakt. Johan is hier heel erg blij mee, ik heb hem meteen gevraagd of hij dan ook weer gaat stoppen met roken, want hier heeft hij nu geen stress meer van, haha. Hij zei dat hij dit pakje opmaakt en daarna gaat hij weer stoppen. Moet kunnen, toch?

Geen opmerkingen: