zaterdag 11 april 2009

Internet weer afgesloten

Vanochtend kwamen we in de winkel en Johan doet zijn pc aan.....geen internet, alweer afgesloten! Je krijgt dan een mooi scherm als je het internet op wilt, waarop staat 'no servico'. Daar word je toch moe van? Weer niet betaald, maar weer geen rekening ontvangen. Wij hebben vanaf december vorig jaar een internet aansluiting, maar wij hebben nog nooit een rekening ontvangen. Hoe kun je dan verwachten dat wij op tijd betalen? Zóóóó stom. Ik ben nu weer aangesloten op het draadloze internet van het hotel, Johan is nu naar Cancun vertrokken om daar weer boos te worden en te betalen, niet dat boos worden hier in Mexico ook maar iets uitmaakt. Maar ja, dan kan hij meteen wat boodschappen doen in Cancun.
Oh ja, ik heb nog een paar pagina's voor de website verduitst, hahaa. En ik wist dat er een stel uit Zwitserland in het hotel zat, voordat zij vertrokken heb ik gevraagd of zij mijn duitse vertalingen wilden nakijken. Zij bleek een finse te zijn en ook zij vindt de schrijftaal met de naamvallen moeilijk, maar hij heeft alles voor mij gecheckt en waar nodig wat verbeterd. Ze vonden het heel goed gedaan, hahaa. Toch nog wat geleerd op school.
Zo, internet doet het weer. Fietsen verhuurd, snorkelsetjes verhuurd, als het goed is gaat Johan vanmiddag het afdakje vastmaken en nog een keer de boel testen. Wij hebben nl. een draagbare tank, zoals alle boten hier. Niemand laat ook maar iets op de boot achter, na gebruik. Alles gaat mee terug. Hij heeft 1 ding vervangen en dat is het kleine pompje, dat zwarte ding op de foto, om benzine richting de motor te pompen bij het starten. Gisteren vond de kapitein het weer net iets te slecht voor dit. Heel toevallig had Johan zo'n pompje in de auto liggen, nieuw.
draagbare tank het pompje

Geen opmerkingen: