donderdag 16 april 2009

Gedoken

Johan is gisteren gaan duiken met Antonio en zijn zus!! Voor ons een kans om de boot te testen met de kapitein. Allemaal met een fototoestel. Johan had 1 van ons aan Antonio gegeven om te gebruiken, heeft hij op de 1 of andere manier de flitser uitgezet, jammer. Veel foto's zonder kleur maar, Johan had foto's gemaakt met flitser en er zitten een paar mooie tussen. Mooi voor onze webalbum, hahaa. Oh, en ik heb alle knoppen op de website nu ook in alle talen omgezet. Ik heb een tijdje over gedaan om uit zoeken hoe ik dat nu moest doen, en daar ben ik nu uitgekomen. Alleen de buttons voor de franse pagina's zijn zo groot. Nu heb ik wel gevonden hoe ik de letters kleiner kan maken, maar dan wordt alles kleiner. Dus nu moet ik uitvinden hoe ik de knoppen hetzelfde houd en de letters kleiner. Het houdt je bezig.

Geen opmerkingen: