dinsdag 28 april 2009

Jammer!

Ik had me er zo op verheugd, de koninginnedag hier vlakbij in Azul hotel Bahia Petempich een resort hier niet ver vandaan. We kregen net een mailtje van de consul hier in Quintana Roo, dat het niet doorgaat. Ze zouden bitterballen en saté serveren als snacks! Ik had me zo verheugd op die bitterballen. Idiote varkensgriep, we mogen niet in grote groepen samen komen. Hoe doen ze dat dan in de resorts, als er veel mensen zijn en ze willen allemaal gaan eten in het restaurant? En de resorts hier zijn gigantisch! In Mexicostad hebben ze alle restaurants en bars gesloten. Ik hoorde dat hier gisterenavond 2 toeristen aankwamen met mondkapjes op?? Er loopt hier niemand met een mondkapje op. Het zijn alleen die 2 toeristen. De kapjes werden uitgedeeld in Merida zeiden ze, door het rode kruis. Maar dat is een grote stad. Hier heb ik ze nog niet gezien.

Geen opmerkingen: