woensdag 1 april 2009

pfff

De laatste dagen ben ik niet zo actief geweest met berichtjes achter laten op het blog, maar dat wil niet zeggen, dat ik niets heb gedaan. Nou, waar ik de laatste paar dagen mee bezig ben geweest, dat raden jullie nooit. Ik ben er nog mee bezig, maar het belangrijkste staat er nu wel in. Ik ben bezig om een website te maken, jajaaa. Mijn neef Dennis zou er een maken, maar die heeft nu geen tijd meer. En toen dacht ik, wij hebben een boekje, en wij hebben een programma op de computer om websites in elkaar te draaien. Laat ik eens wat proberen. Nou, ik heb 2 dagen een aantal lessen op het internet gedaan en geoefend en daarna dacht ik, ik ga een domein aanvragen en proberen maar. Voorlopig staat er nu alleen nog tekst op en weinig plaatjes, maar ik vind dat het heel goed is gelukt voor iemand die dit nooit doet. Dit is voorlopig onze reclame.
De naam van de site is www.johanslagter.com
Johan heeft een kapitein gevonden voor de boot. Dus beetje bij beetje, op zijn mexicaans komen we er wel. Nu moet het weer nog een beetje meewerken en we kunnen gaan. Het is lekker warm, maar het waait nu weer heel veel. Met als gevolg dat de boten alleen binnen het rif mogen varen en op sommige dagen mogen ze helemaal niet varen, omdat de havenmeester de haven sluit.

Geen opmerkingen: