vrijdag 19 juni 2009

Beiden weer aan het werk!

Johan was al heel snel weer aan het werk, en ik ben vandaag ook weer begonnen. Dat ging voor allebei lekker snel.
Felix is gisteren geslaagd, dus we hebben gisteren een gebakje gegeten!! Ik moet wel weer wennen aan de sluitingstijden van de winkels hier in NL. Ik had gisteren een sollicitatie gesprek en daarna ging ik naar het uitzendbureau, toen wilde ik nog even naar een paar winkels en ik zag dat er winkels waren die de deur al gesloten hadden. Niet meer aan gewend. In Mexico kun je dus ook nog 's nachts je boodschappen doen. Vandaag op de fiets naar huis, werd het steeds grijzer er grijzer, en ja hoor....... Een heerlijke regenbui!! Op de eerste dag meteen nat geregend, gelukkig was het op weg naar huis, dan is het niet zo erg. Eenmaal thuis kun je je meteen omkleden. Ik moet maar een regenpak kopen? Mijn goede Agu voor op de fiets ligt in Mexico, hmm.

Geen opmerkingen: