zondag 7 juni 2009

We zijn er weer!!

Eergisteren vertrokken uit Cancun. We hadden een taxichauffeur die wel heel erg bekend voorkwam. Het was Benjamin, de jongen die in Arrecifes Suites heeft gewerkt toen wij er woonden. Het was wel heel erg leuk, dat hij ons naar de luchthaven heeft gebracht.
met Benjamin
Op de luchthaven stond onze consul achter de balie van Martinair te praten met een hostess van Hotelplan/Oad. Wij hebben ook even kennisgemaakt en verteld wat wij in Mexico deden. Meteen een visitekaartje afgegeven voor als we terugkomen, want ze vindt het wel fijn als ze NL-ers naar ons kan sturen in Puerto Morelos en wij natuurlijk ook. Voordat wij mochten inchecken moesten wij eerst naar de Health Control. Formulier invullen en ook onze temperatuur werd opgemeten. In het vliegtuig moesten wij ook een formulier invullen met onze gegevens en stoelnummer.
voor het inchecken eerst richting de dokter formulier invullen
Het toestel van MP was heel vroeg aangekomen en ze riep ons nog na dat we misschien wel eerder zouden vertrekken. Maar wij dachten natuurlijk, ja hoor, ze hebben wel eens vertraging, maar ze gaan nooit eerder weg. Wij hebben op ons gemak nog iets gegeten. Daarna rustig naar binnen gegaan achter douane. Daar liepen wij heel rustig langs de winkeltjes, toen er mannetjes van de Martinair incheck balie rondliepen en naar de mensen riepen 'Amsterdam?'. Zo ook tegen ons, en toen wij daarop met een 'ja' antwoordden, werd ons verteld dat ze op ons zaten te wachten. Naah, het was nog geen eens boardingtime. Dus toen gingen wij maar richting de gate, en ja hoor... wij waren inderdaad de laatsten die instapten. Nog nooit zoiets meegemaakt.
mac??
Het toestel was leeg en ik heb languit op 3 stoelen kunnen liggen, Johan vroeg of hij naar achter mocht verhuizen en hij heeft daar op 3 stoelen gelegen. We hebben dus heerlijk geslapen. Doordat we zo vroeg waren vertrokken, waren we ook heel vroeg op Schiphol geland. De koffers waren er snel en wij liepen naar buiten, waar ik mijn naam hoorde roepen. Daar stond mijn moeder, Claudia, Guus, Felina, Nadjo en mijn kleine nichtje Noa Fay!! Dat was de eerste keer dat ik haar in levende lijve heb gezien, schattig. Het kind is 6 maanden, maar draagt al kleren voor een kind van 1 jaar, hahaa. Niet lang daarna kwam Stina aangelopen, zij kwam ons ophalen met Alex.
de kust van NL
Ik ben eerst naar de Concertweg gegaan en Johan is direct naar de Groenestein gegaan. Later ben ik daar ook naar toegegaan, want ma Slagter vierde haar jawel, 78e verjaardag. Johan en ik zijn daarna meteen even op het dorp geweest. Nadjo heeft daar zijn verjaardagscadeau uitgezocht, een electrische gitaar. Hij heeft verschillende geprobeerd, maar deze wilde hij, omdat deze er 'zo verrot' uitzag, geweldig toch?
Vandaag hebben we meteen een lekkere plensbui gehad. Echt hollands weer.

Geen opmerkingen: