woensdag 10 februari 2010

Don't worry...

Wij kregen verschillende vragen over overstromingen in Mexico, maar dat is gelukkig niet bij ons. Dat is in een hele andere staat van Mexico, Tabasco, in het zuidoosten, en in Chiapas, dit is ook een staat in Mexico. Dat is heel ver weg bij ons. En omdat wij geen nieuws kijken op tv en ook geen lokale kranten lezen, wisten wij niets van overstromingen in Mexico. Vandaag heb ik het maar opgezocht op internet, nu heb ik foto's gezien en weet ik waar het is. Gisteren dacht ik dat ze aan de overkant karaoke middag/avond hadden. Ik had het al tegen Johan gezegd en toen ik later naar de overkant keek, kwam er een mexicaan naar buiten met zijn gitaar.... Het was dus een mexicaanse zanger, die je hier overal ziet rondlopen als het mooi weer is. Alleen had deze een probleem....... Hij kon niet zingen en zijn gitaar spel was ook niet echt om aan te horen, hahahaaa.

Geen opmerkingen: