vrijdag 5 februari 2010

Het is bij ons niet saai.

Hennie die al verschillende keren heeft geprobeerd om een kaart te sturen naar ons, heeft dit weer gedaan en dit keer is de kaart aangekomen. Er stond een stempel op van 12 januari, ze zei dat ze kaart ruim op tijd op de post had gedaan. Maar 5 dagen is toch wel ietsjes te krap, denk ik. Het was een verjaardagskaart voor Johan, of is de kaart blijven liggen op het postkantoor? Dat kan ook nog.. Wij kregen een bericht binnen via de site uit Duitsland, jaja. Johan opende de mailbox, riep mij en zei: "kijk!". Vervolgens laat hij de pagina zo open staan en gaat zelf weg, hahaaa. Dus, met andere woorden, Ramona doe je best, hahahaa. Hij zegt steeds tegen iedereen, dat hij Duits spreekt..... Nog een keer over de boot, Johan was gaan duiken met het duitse stel en toen kreeg ik een telefoontje. Het was Johan vanaf de boot, of ik even naar het plein wilde lopen en op zoek wilde gaan naar een paar van de jongens......? Wat was er aan de hand....de motor had het opgegeven en er reageerde niemand op de radio, welke je verplicht bent om te hebben, in geval van nood, nou lekker dan. Dus, nu dobberden zij rond, want ze lagen niet vast aan een boei. Dus ik naar het plein op zoek naar 'de jongens', hiermee worden de kapiteins bedoeld. In eerste instantie zie je die dan natuurlijk nergens. Uiteindelijk toch gevonden, een van de jongens ging meteen op zoek naar een boot, die moet er dan natuurlijk ook net liggen. Er kwam net een snorkelbootje terug, en alles werd heel snel van de boot op de pier gegooid, zodat ze meteen richting Johan konden gaan. Ik Johan gebeld wat voor bootje zijn kant op kwam, en toen was het wachten. Ze zijn terug gesleept. Hij zal dan ook niet even terugbellen, dat ze gevonden zijn.....lekker ding. Ik probeerde hem te bellen, maar hij nam niet op. Motorpech, maar dan met de boot. Dat hebben wij nu ook meegemaakt. Met de test deed de motor het volgens Johan perfect, dus wat er aan de hand is geen idee. Maar we hebben besloten om met deze motor niet meer het water op te gaan. Er zijn ook geen monteurs voor dit type motor. Johan is vandaag naar Cancun op zoek naar info en prijzen voor een Yamaha motor.

Geen opmerkingen: