zondag 14 februari 2010

Alien....

Gisteren kwam er een vrouw onze winkel binnen en ze begon bijna te hyperventileren. Ze vond dat ik leek op iemand...en nu komt het...iemand uit een film. Zo grappig, nu was het eens een keer geen Bruce Willis, maar nu ging het om mij. Tot ze verder begon te vertellen...Het bleek iemand van een andere planeet te zijn, een buitenaards wezen??? Ik heb zo gelachen, maar toch leek ik er heel veel op, alleen de persoon in de film was ook nog eens een stuk jonger, een jaar of 20, dat scheelt niet zo heel veel, geloof ik, en ze was ook nog een soort van een boeddhistische monnik. Daarna kwam er nog een gast uit het hotel binnenwandelen toen ik net een fietshelm op mijn hoofd deed. Er kwam een vrouw een fiets huren en ik had 2 helmen meegepakt met verschillende maten. De kleine paste ze niet, dus ik deed die op mijn hoofd. De hotelgast vond mij lijken op iemand uit Starwars, hahaaa. Of ik die helm direct af wilde doen, hahahaaa. Dus mensen, ik heb iets 'aliens' over mij...ach ja, wat zal ik hiervan zeggen. Ik houd heel wijs mijn mond, hahahaaaa. Ik zeg niets.

Geen opmerkingen: