woensdag 24 februari 2010

Prijsverhoging??

Drie dagen geleden hebben ze in het hotel van de ontbijt ruimte een publieke ontbijt ruimte en een publieke lunch ruimte gemaakt. Dat moet dan ineens van de ene op de andere dag gebeuren, heel erg leuk om dat allemaal te zien. Er wordt bijvoorbeeld niet goed ingekocht en dan wordt de jongen die hier werkt steeds heen en weer gestuurd om dingen te kopen, zoals brood, sap, blikjes bier enz. Het is allemaal totaal niet voorbereid, als de muziek maar goed te horen is, binnen en buiten. Nog even een aantal gaten boren, het maakt niet uit dat er net mensen zitten te eten, hahahaaa. Ik dacht dus de 1e keer ook, ik ga iets bestellen, om te proeven. Ik zag iets met kip staan en wilde dat bestellen. Er waren net 2 mensen die het ook hadden besteld en het zag er goed uit. Maar helaas, het was al op, na 1 bestelling, hahahaaa. Daarna heb ik gevraagd om de hamburger, die hadden ze wel, maar helaas, niet lekker, dus ik bestel niet meer. En de prijzen van het eten, dat is ook heel komisch. Toen ik bestelde, was de hamburger, 28 pesos, 1 dag later was de hamburger ineens 40 pesos en vandaag kost de hamburger 45. Hoe jaag je direct al je klanten weg?? De mensen vonden de prijzen juist zo mooi laag. In het weekend was het druk, maar nu heb ik bijna niemand gezien. Het menu wordt ook steeds opgeschreven op een whiteboard. Vandaag stond om 12 uur nog steeds het ontbijt op het bord en ik zag de mensen lezen en verder lopen. Dat heb ik dus maar even gemeld. Nog even over het vorige bericht, kennen jullie de Darwin Awards? Hij komt er ook voor in aanmerking. Zoek het maar eens op op internet.

Geen opmerkingen: