zondag 28 februari 2010

Geen geluid....

Op de laptop werkte alles gewoon goed. Johan kreeg de bluetooth goed geïnstalleerd. En ik heb het ook al verschillende keren gebruikt. Gisteren kreeg hij het ook eindelijk op de computer op het werk geïnstalleerd. Vandaag wilde ik even een filmpje bekijken met geluid, maar ..... nee hoor, geen geluid, helemaal niets. Ik begrijp er helemaal niets van, en Johan ook niet, hahaaa. Hij is juist de persoon die dit soort dingen weet op te lossen. Hij is nu even naar huis om zelf te lunchen en voor mij iets te eten te halen. Aan de overkant hangen 2 vlaggen bij het restaurant. Er is nu ijshockey bezig, Canada tegen de US. Eerst werd er een Canadese vlag gehangen en niet lang daarna, de Amerikaanse vlag. En er zitten veel fanatieke idiote Canadezen en Amerikanen. Wie neemt er nu een vlag mee op vakantie???? Alleen gekken, denk ik. Er kwam net een vrouwtje vragen of wij stoelen over hadden, nee dus. Wij hebben er precies 2. Waarom vroeg zij om een stoel? Omdat er aan de overkant in het restaurant geen stoelen meer waren, hahahahaaa. Ze heeft een achtergelaten strandstoel meegekregen van het hotel, om aan de overkant de wedstrijd te kijken. Het restaurantje van het hotel is niet meer zo druk als de 1e 2 dagen. Ik zag net dat ze mensen niet wilden bedienen, omdat ze alleen iets wilden drinken. Ach ja.... Ze konden alleen iets te drinken krijgen, als ze ook iets te eten wilden bestellen.

1 opmerking:

huijsmannetjes zei

he Ramona,

Wat komt dit me bekend voor! Wij hadden een paar maanden geen geluid uit de computer..hahaha. Alles 3 x nagekeken: of de stekkers goedzaten of de boxen wel aan waren etc etc en toen op een dag.....deed alles het weer.

Snappie dat nou?

Groetjes,

Jeanette