donderdag 4 maart 2010

Telefoon....

Wij lagen vannacht lekker te slapen, toen ik wakker werd van een geluid in de woonkamer. Het was de telefoon van Johan. Op mijn mobiel, tevens onze wekker, keek ik hoelaat het was en het was 02.08 uur in de ochtend. Wie belt er nu om deze tijd??? Doorgerekend naar de NL tijd was het daar 09.08 uur in de ochtend, dus misschien was het wel NL. Misschien was er daar iets gebeurd. Dus Johan uit bed en naar zijn mobieltje. Het was inderdaad een NL telefoonnummer. Hij had een voicemailtje en toen hij die ging beluisteren in de woonkamer, kon ik meeluisteren in de slaapkamer, want ik was op bed blijven liggen. Wat bleek, het was Ramon! Hij was ergens aan het feesten en hij heeft denk ik per ongeluk op een knop gedrukt, waardoor hij ons heeft gebeld, 2 keer. Johan kon niet meer in slaap komen. Rond een uur of 5 kwam hij weer terug naar bed en ik heb dan de pech dat ik het licht van de woonkamer in de slaapkamer zie, dus vannacht niet zo fijn geslapen allebei.

Geen opmerkingen: