zaterdag 14 januari 2012

Bitterballen in Mexico...

Kijk eens wat het is geworden...Het resultaat van wat ik heb gemaakt, bitterballen...lekker!!! Wie had dat nou gedacht... Ze liggen nu in de vriezer. De vulling smaakt echt als de kroketten en de bitterballen vulling, dus ik kan wel zeggen dat ze zijn gelukt. Nu moeten wij het frituurvet nog vervangen en daarna, kunnen wij ze gaan proeven!!!
 ....bitterballen...
 ......geweldig....
 ....het neemt wel veel tijd in beslag...
 .....maar het resultaat...
 .....mag er zijn....

Vandaag is het de hele dag al aan het regenen. Ik heb thuis een klein wasje gedraaid vanochtend, zodat ik het in huis kan drogen. Het is echt niet normaal. Het komt echt met bakken naar beneden vallen. Ik heb ons whiteboard maar binnen gezet, want er gaat echt niemand snorkelen of duiken. Er zijn gelukkig wel fietsen verhuurd vandaag. Ik dacht dat er niets zou gebeuren, maar het viel gelukkig nog mee. Ik heb weer wat aangepast aan de website. Dus ik ben nog aardig bezig geweest.
 .....regen, regen en nog meer regen....
Deze hebben we gehad van een hotelgast, ze vond er 2 en vindt het zo jammer, dat ze deze niet kan meenemen naar de US. Ik zei dat ik er wel 1 wilde hebben en deze heeft al wortels, dus deze gaan wij lekker planten.

Geen opmerkingen: