donderdag 12 januari 2012

Handtekening...

Er wordt weer gewerkt aan een nieuwe FM3 voor onze woon- en verblijfspapieren. Gisteren kwam de accountant, die eraan werkt, voor handtekeningen en daarna ging hij naar het kantoor van de immigratie, om het proces te starten. Niet veel later in de ochtend, kregen wij een telefoontje....of wij allebei naar het immigratiekantoor wilden komen, want de handtekeningen waren niet hetzelfde. De paspoorten moesten ook mee.

Dat betekende dus, dat wij de winkel moesten sluiten, paspoorten moesten worden opgehaald thuis en wij moesten naar Cancun rijden. Het kantoor is geopend tot 13.00 uur. Toen wij er aan kwamen, was het 12.15 uur. Eenmaal aangekomen, bleek het te gaan om de handtekening van Johan. Zo idioot, hij moest een extra handtekening zetten. Waarom ik mee moest? Dat was dus helemaal niet nodig geweest. Wel meteen je hele dag verpest. 

Daarna zijn nog op zoek gegaan naar een andere router, want de in NL gekochte ligt nog in NL, vergeten mee te nemen. En we hebben nog wat extra groenten gekocht. 

Omdat ik honger kreeg en mijn lunch in de winkel lag, had ik wat gekocht in de winkel. Ze hadden broodjes met ham en kaas, lekker dacht ik...eenmaal in de auto nam ik een hap....Nou, dat was smerig!!!! Ze strooien suiker over het broodje... Dus je hebt een broodje met ham en gesmolten kaas en daar bovenop nog een laag suiker.  De bovenste laag heb ik eraf gehaald en de rest opgegeten. Ik had ook nog een croissantje gekocht....Ook fout, die was ook zoet. 

Om 15.30 uur waren we weer in de winkel, er was nog een fiets teruggebracht, we hebben de boel gesloten en zijn naar huis gegaan. Eenmaal thuis ben ik begonnen met het maken van iets, waarvan ik hoop dat het lekker is. Het smaakte in ieder geval al goed. Het is nog niet helemaal klaar, maar vanavond ga ik het afmaken. Jullie mogen voorlopig raden wat het gaat worden....
 .....hier zit het nog in de pan...
 .....overgegoten.....
 ......alvast een beetje gevormd...

Geen opmerkingen: