dinsdag 3 januari 2012

Strandwandeling...

Gisteren kwam Laila, de receptioniste van Arrecifes Suites langs, om ons gelukkig nieuwjaar te wensen. Ze had een fles rosé en een blik met koekjes bij haar. Heel erg aardig. Vanochtend ben ik bij haar langsgeweest om wat soesjes te brengen, dat vond ze ook erg lekker. Zij woont tegenwoordig in het hotel, er is een klein winkeltje met een hele kleine ruimte ernaast, vroeger woonde Benjamin in deze ruimte. Nu woont/slaapt zij in de hele kleine ruimte naast het winkeltje. Ik denk dat het net zo groot is als een badkamer. Als er plaats is slaapt ze in een van de studio's. Dan heeft ze in ieder geval meer ruimte en een tv.
Daarna ben ik over het strand terug gewandeld. Het waaide wel heel erg, maar ik had de wind in mijn rug, dus voor mij was het geen probleem met al het rondwaaiende zand. Het gebouw wat naast Arrecifes Suites wordt gebouwd is bijna af, maar nu zie je Arrecifes Suites niet meer vanaf het strand als je die kant op wandelt. Dit is het nieuwe pand wat ernaast is gezet.
Er waren niet veel mensen op het strand, maar je komt wel van alles tegen...
Een groepje mensen die aan tai chi doen, of althans een poging wagen.
Zij maken een massage stand weer klaar voor vandaag...
de zonaanbidders...en verderop de rek- en strekkers..
...en daar sta je dan...
....maar wel op het strand en niet in een sportzaal...
...en dit soort zand sculpturen...

Geen opmerkingen: