zondag 15 januari 2012

Lekkage...

Gisteren gingen we eerder naar huis, omdat het ontzettend slecht weer was. Het hield maar niet op met regenen. Toen wij thuis waren liep Johan heen en weer en ineens hoorde hij iets, wat niet helemaal klopte.... Hij hoorde gedruppel....in huis... En het ging nog hard ook. Precies waar de eigenaar een stukje had laten aanbouwen, om de slaapkamer te vergroten. 

Gelukkig hadden we grote stukken zeil en Johan is het dak opgeklommen, om de stukken zeil neer te leggen. Ik was een aantal stenen aan het pakken uit de voortuin om die op het zeil neer te leggen. We hadden er een suk of 8 nodig. 

Alles ging goed, tot de laatste 2 stenen, die ik pakte. Ik was ermee naar de achtertuin gelopen en ineens voelde ik geprik in mijn hand. Ik zette de steen neer en ik zag allemaal mieren, ze waren mij allemaal aan het bijten.....auw auw auw auw auw auauwwww!!! Zoooo, dat deed echt zeer!! Niet leuk! Door de regen zijn die mieren natuurlijk allemaal naar boven gekomen, en ik had precies 2 stenen gepakt die bij een mierennest in de buurt lagen.....pfff. 

Ik heb nu een paar rode plekken op mijn hand, vanochtend zaten er blaasjes op, maar het trekt nu gelukkig allemaal weer aardig weg. Gisteren was een deel van de palm van mijn hand echt knalrood geworden. Maar binnen is het nu droog, de zeiltjes liggen bovenop het dak en we moeten iemand zoeken die het kan dichten.

Geen opmerkingen: