woensdag 21 november 2007

Als ze me missen.....

Dan ben ik vissen. Dit keer is Dennis gaan vissen. Hij wilde graag nog een keer vissen, dus ik heb José gevraagd of Dennis kon gaan vissen met hem. Nu heeft José autopech, en zijn auto moest gerepareerd worden. Dennis is mee op een mooi klein bootje zonder José en ik ben benieuwd wat hij mee terug neemt, want het moet dus wel ons avondeten worden. Ik hoop niet dat het van die kleine guppies zijn, zoals hij ze heeft. Iets groter mag wel. Dan hebben we straks verse vis. Moet lukken met al die vis hier in de zee. Terwijl we naar de pier wandelden zagen we weer pelikanen. Ik blijf ze mooi vinden.

mooie pelikaan

Dennis en José

Dennis kan zo de boot inglijden

En daar gaat hij

Ben benieuwd of hij iets heeft gevangen, ik het straks zien. Ga weer richting de pier.
************************
Ben weer terug en hij heeft een heleboel vis gevangen. Er was alleen een misverstand over de prijs. José had gezegd dat het 150 was zonder te zeggen wat voor soort valuta het was en omdat Dennis in 'a good mood' was, gaf hij 200. En we zijn in Mexico, dus Dennis gaf 200 mexicaanse pesos. José dacht toen dat hij een geintje maakte, want het was geen 150 pesos maar 150USD, oeps. Toestanden, ik heb het allemaal net gemist. De mensen van El Pirata hebben hem geholpen en uiteindelijk is alles wel goed gekomen en hebben wij lekker de makreel opgegeten, 1 van de vele vissen die Dennis had gevangen.

Kijk eens!! Baracuda 1.20m deze was klein

En daar ligt tie dan in mootjes, baracuda kan tot ongeveer 2 meter groeien. De makreel eronder was voor ons. Dennis heeft ook nog een paar keer overboord gehangen met zijn kop om de visjes te voeren, want hij werd misselijk. Maar onder andere de baracuda is voor een mooie deal naar El Pirata gegaan.

Voor Dennis

en voor mij

Pamela Dennis Ramona

El Pirata en Dennis

Dennis en Pamela in gesprek

Geen opmerkingen: