zondag 18 november 2007

Verjaardag van Angie!

Vandaag was Angie jarig, dus ik heb haar vanochtend gefeliciteerd. Johan had haar een e-card gestuurd van Hallmark om haar te feliciteren en ze vond het geweldig. Ze had geen geluid, maar ze bleef de kaart afspelen. Het was er een met een Mexicaans tintje, met sombrero's en sambaballen in de woestijn met op de achtergrond rotsen en een eenzame cactus. Ze heeft het hele filmpje in geuren en kleuren verteld aan haar zus die hier nu ook weer op een kamer zit samen met haar moeder.
Dennis en ik zaten al bij El Pirata en later kwam ook Angie samen met haar zus aangelopen. We hebben samen gezellig gezeten, gekletst en gedronken. Ook heel erg gelachen, want we hadden dus die krab van gisteren moeten helpen om weer terug te gaan naar het strand. Anders zou de krab volgens Alejandra op de weg terecht komen en worden platgereden door een auto.
Toen ik vertelde dat ik een krab in mijn douche had gehad. Vroeg ze naar de kleur van de krab. Was het een mannetje of vrouwtje? Of deze blauw of rose was. Ik zag mezelf al op zoek gaan naar de ballen van een krab? Volgens mij was het een cremekleurige en het krabbetje was nog heel klein. Ik heb het beest uit mijn badkamerraam gegooid. Oeps, ze dacht dat ik het beest van boven naar beneden had gegooid en ik was dus ook meteen gebombardeerd tot de 'krab killer', want het was een babie en een vrouwtje. Je verwacht toch niet dat ik als ik onder de douche sta en ineens een krabbetje zie, dat ik dan dat beestje ga oppakken en netjes buiten op het strand ga zetten? Nee!! Dennis wilde ze al door de wc spoelen, want dan kunnen ze zo naar de zee, dat mocht ook niet van Alejandra, want dan komen ze terug via de wc om je te verrassen als je erop zit, revenge!!!
En elke keer als ik hier met Dennis rondloop gebeuren er dingen die ik hier nog nooit heb meegemaakt. We lopen naar huis en we zien een vrouw een badkamer uitlopen, met een handdoek....op haar hoofd en that's it, gordijnen allemaal open. Een paar dagen later lopen we in een straat horen we een man allerlei geluiden maken, "ooh....oooh.....yesss" die was dus allerlei gymnastische rek- en strek oefeningen aan het doen met zijn partner. Niets gezien, maar wel een hoop geluid gehoord. En vanochtend hoorde hij een vrouw schreeuwen buiten, dus hij keek uit zijn raam staat er een naakte vrouw naar buiten te schreeuwen naar een hond, ofzo. Hij zei in ieder geval dat haar tieten zo uit het raam hingen. Hahahaa.

Geen opmerkingen: