zaterdag 17 november 2007

Op het dak en op het strand

Vandaag Dennis zijn haar gekortwiekt, nog korter dan het al was. Hij is er in ieder geval wel weer blij mee. Ik heb kapper gespeeld op het dak, lekker in de zon. Hij heeft het gefilmd. Daarna heeft hij gezwommen in de zee. En hij heeft eindelijk visjes gezien in het water. Die probeerde hij dan weer met zijn zwembroek te vangen. Vraag me niet hoe of waarom, maar ik zag hem ineens met zijn zwembroek in zijn handen en het leek of hij dat ding aan het wassen was in de zee.

Dennis heeft net gezwommen

afspoelen

en daarna opdrogen in de zon

Nu is hij samen met Angie de website aan het bespreken. Jaja, er moet ook nog gewerkt worden. Ik zit nu op mijn kamer de banaantjes uit NL te eten van de Jamin. Lekker, die schuimpjes zonder de suiker.

lekker, banaantjes zonder suiker!!

Word ik net geroepen, omdat er onderaan de trap een grote krab zit. Dus die moest ook even op de foto. Deze had ook een hele grote schaar. Ik vroeg nog of we hem in de pan konden gooien, maar ik zou al gehaktballen maken. Dus deze krab heeft geluk gehad, haha.

een verdwaalde krab

Geen opmerkingen: