woensdag 14 november 2007

Mijn primo Dennis vermaakt zich prima met zijn prima Ramona!


bier...

Dennis kent nu ook zo ongeveer het hele dorpje en de bewoners. Ik vind het ontzettend leuk dat hij hier is, en hij heeft ook al een keer gekookt voor mij. Hij wil wel minstens 3x per week pasta, maar dat vind ik te veel. Daar begin ik niet aan, haha.

nog meer bier...

De reden waarom hij in Mexico is

Ook maakt hij constant foto's en filmpjes. Hij lijkt wel een Japanner!! Maar hij is natuurlijk ook druk bezig voor Angie en hij vindt het wel lekker werken zo, geloof ik. Lekker aan het strand. 's Ochtends vroeg lekker zwemmen, lekker wat eten, terrasje pakken, hij houdt net als ik van garnalen!! En 's avonds achter de pc.

klik...

klik...

We hebben samen met tante Leen en Terry gesproken, en met tante Rose. Ik kreeg de groeten van oom Onny, hij krijgt weer de groeten van mijn moeder en Claudia. Familieband?? Die zit geloof ik wel goed, heel erg leuk!!

onze nieuwe mexicaanse veger

heel snel al zonder t-shirt, in NL 2 graden brr

pelikanen

de pannen zijn te groot voor het gasstel

De vertaling van de titel zal ik even doorgeven, want nu denken jullie natuurlijk, jaja, wat is dat nou weer? Het is 'mijn neef Dennis vermaakt zich prima met zijn nicht Ramona'.

Geen opmerkingen: