zaterdag 24 november 2007

Bara Bara en naar NL

Dit is nog voor die vriend van Dennis in NL. Deze jongen kwam bij mij aan tafel zitten ik zag zijn shirt en ik dacht aan het verhaal wat Dennis mij vertelde. Of hij zo'n shirt kon kopen in Mexico. Ik weet nu waar je ze kunt kopen en Dennis is er niet geweest, je moet het met deze foto doen. Deze jongen heeft even voor mij geposeerd.

Gisteren was het Dennis zijn laatste avondje in Puerto Morelos en Erika stuurde een sms om te vragen of we iets wilden drinken. Dat vond Dennis wel een leuk idee. Het is een heel klein barretje, als je naar de wc wilt moet je naar het ernaast gelegen hotel Posada Amor. Het plafond van de wc's is gemaakt op de lengte van de Maya van vroeger, toen ze nog kleiner waren. Ik kon zo ongeveer over de deur heen kijken en dan moest ik uitkijken dat ik mijn hoofd niet stootte tegen het plafond en de deurtjes hangen ergens halverwege de deurpost, dus als je je broek tot je enkels laat zakken kan iedereen dat zien, hahaha.

eerst relaxen bij mij

daarna bij Bara Bara

wie het eerst 3 punten heeft

Carlos Ramona Dennis

Erika Dennis Ramona

tafelvoetbal

kijken naar de tegenstanders

meespelen met de muziek

Pamela is ook nog even langsgekomen. Dennis wilde haar filmen langs het strand, toen vroeg hij of ik hun samen wilde filmen op het strand. Ayaayaaay caaaramba, kennen jullie die clip van David Bowie en Chinagirl nog? Haha. En zoiets zit ik dan te filmen op het strand. En toen moest hij weg.

Dennis en Pamela

op de luchthaven

Arkefly

Geen opmerkingen: