donderdag 1 november 2007

Morgen naar NL

Johan gaat morgen weer naar NL om nog een aantal dingen te regelen en te kopen. Hij blijft er tot de 29e november. Nu is hij naar Cancun om zijn vervangende toeristenvisum op te halen bij de immigratie, omdat onze documenten bij de immigratie liggen. Vanochtend met Angie die kant opgegaan en nog steeds niet terug. Ondertussen is het al 17.30uur. Ik weet dat hij in ieder geval zorgt dat hij wel iets eet, want zij gaat gewoon door en vindt het gek dat ze dan hoofdpijn krijgt enzo.
Dus mensen niet schrikken als jullie hem ineens ergens zien rondlopen zonder mij. Hij gaat alleen terug naar NL brrrr, ik blijf in Mexico achter en dat is helemaal geen straf. Behalve dan dat ik straks geen pc meer op de kamer heb, want Johan neemt deze mee om na te laten kijken in NL. En die van mij ligt nog in NL.
Vandaag heb ik weer gebeld met Martinair. Ik heb dus 3x gebeld. Eergisteren, gisteren en vandaag. En ik heb 3x andere prijzen doorgekregen. Dat is heel erg slecht! Het is dan dus niet gek dat ik daar een vraag over stel. Krijg ik uitleg over hoe zij aan deze prijs is gekomen. Klonk allemaal heel erg leuk. Dat is het verschil tussen het oude ticket en een jaar ticket, maar u gebruikt alleen een enkele reis daarvan, dus het wordt gedeeld door 2. Plus de wijzigingskosten. Martinair zet aub mensen aan de telefoon met IATA kennis. Ik heb verschillende prijzen doorgekregen voor de bijbetaling en verschillende wijzigingskosten doorgekregen en ook nog eens verschillende wijzigingskosten doorgekregen voor na de ophoging. Dat is heel erg duidelijk maar niet heus!!
Volgende keer toch maar weer voor de zekerheid mijn oude vertrouwde collega's mailen om het van te voren te checken?

Geen opmerkingen: