zondag 11 november 2007

Mijn eigen laptoppie!!

Is dat weer even wennen, ik heb mijn eigen laptop weer. Dennis heeft die van mij meegenomen. Gisteren is hij aangekomen in Mexico. Hij stond al in 10 minuten buiten. Dat is even iets sneller dan een uur, zoals ik dacht. Hij heeft dus ook ongeveer een uur gewacht. En precies op die dag regende het hier. Maar hij zat ergens waar het overdekt was. Dus hij werd niet nat. Ik heb wat gekookt. Hij is toen naar zijn kamer gegaan en toen hebben we nog gekeken of voip werkte van zijn kamer naar mij, hahaha. We kunnen naar elkaar zwaaien als we in ons eigen hutje zitten, raam open en je kunt met elkaar praten. Maar wij doen het via de pc.
Wat we net hebben gedaan? Op zaterdag, de dag van zijn aankomst was er een wedstrijd Ajax-Feijenoord. Terry had zijn webcam op de tv in Loosdrecht gericht. Wij konden de tv zien op de pc van Dennis. Dennis had mijn webcam op zijn pc aangesloten. Tante Leen en Terry konden ons zien op hun pc. Terry had contact met mij via mijn pc op voip. Dus we konden elkaar ook nog eens spreken. Dat was wel heel erg lachen. De techniek staat voor niets.
Alleen wilde ik net iets afsluiten op zijn pc en nu staat er een of andere melding op. We zien het wel als hij terugkomt. Hij vindt het hier in ieder geval geweldig!

Geen opmerkingen: