maandag 22 oktober 2007

Bloed prikken?

Vandaag zijn we naar Cancun geweest, we hadden weer afgesproken met onze accountant. Hij had spullen nodig die hij al aan ons had gegeven. Dan gaan wij toch weer met de bus richting the big city. No problemo! We liepen daar en we moesten ook nog pasfoto's maken voor de fm3 en immigratie. We zagen een winkeltje waarbij stond 'pasfoto's in 2 minuten', dus wij naar binnen. die man foto's maken, zegt hij 'morgen na 1600uur zijn ze klaar'. Alle andere foto's zijn in 2 minuten klaar behalve de foto's die wij nodig hebben, das nou jammer, hahahahaaaaa. We gaan nog wel een keer richting Cancun om ze op te halen.
Daarna liepen we richting immigratie, maar zover kwamen niet. Er begon een auto ontzettend te toeteren naast ons. Ik luisterde daar helemaal niet naar, maar Johan keek, en zag dat het Victor was, die gebaarde dat we moesten instappen. Zo gezegd, zo gedaan. We gingen vandaag naar een afdeling voor het toerisme. Daar moest weer wat betaald worden, en hij had een cv van ons nodig met betrekking tot het duiken. Die moesten wij nog maken, hebben wij vanmiddag gedaan en per email naar hem toegestuurd.
Toen vroeg hij naar onze bloedgroep en rhesusfactor??? 'Uhm, geen idee', dat was mijn reactie en Johan had precies dezelfde reactie. Dus op naar het lab om bloed te laten prikken. Dat was heel erg grappig. Niet dus!! Ik vind naalden vreselijk, vooral als ze in mij moeten prikken. Je wordt opgehaald door een jongen die je bloed komt prikken. Johan was als eerste aan de beurt, en er kwam een andere jongen voor mij.
Ik zat in een ruimte naast Johan, toen dacht ik dat die jongen ging goochelen. Hij hield iets voor mijn gezicht en vertelde een verhaaltje. Ik begon te lachen en zei dat ik geen snars begreep van wat hij vertelde, behalve het deel dat ik mocht gaan zitten. Hij weer de ruimte uit, Victor kwam binnen lopen, en Johan riep al dat ik iets zelf open moest maken. Die jongen weer dat ding voor mijn gezicht houden, toen begreep ik dat het de naald was. In een afgesloten dingetje. Nou, en dat ga ik dus echt niet openmaken. Hij heeft het zelf maar gedaan, daarna heb ik dus niet meer gekeken. Hahahaaa, 1 hand voor mijn ogen en mijn hoofd de andere kant opgedraaid, tot hij genoeg bloed had. Wat een held ben ik he? Victor haalt morgen de resultaten op. Zijn broer is dokter en hij gaat die gegevens weer gebruiken om een ander gecertificeerd document te maken.
Daarna zijn we naar nog een pasfoto winkel gegaan, 'Foto Sexy', Victor had foto's van ons nodig, hahahaaa. Ik al helemaal van 'Waar gaan we naartoe? Foto Sexy?' Ja mensen, daar hebben we dus pasfoto's laten maken. Gewone pasfoto's die meteen meegenomen konden worden voor onze toeristengids id. En andere die ook later klaar zijn. Victor haalt die morgen ook op. Vonden wij wel handig.
Nog makkelijke korte broeken gekocht voor Johan en voor mij en slofjes voor mij. Daarna weer richting huis.

Geen opmerkingen: