dinsdag 30 oktober 2007

Klanten

Via onze site wegofiji, die al half is omgedoopt in wegomexicopuertomorelos, hebben we al mensen die bij ons willen komen duiken. Toevallig op de site gekomen en naar onze e-mail adressen een berichtje gestuurd. Dit gebeurde een dag na het gesprek met Antonio, die een gezin van 4 naar ons toe wilde sturen, voor een Open Water cursus, maar dat was al voor in november. Ik ben bezig met de teksten voor op de site. We hebben een prijslijst gemaakt. Jeetje, we krijgen het nog druk. Moeten we nog gaan werken ook, hahaha. Voor ons straks ook van die foto's? 'Another day at the office'. We zullen er wel een aantal maken. Het is toch heerlijk als je van je hobby je werk kunt maken? En het is ook nog eens ergens op een zonnige plek, op deze aardbol?
Johan gaat op vrijdag vliegen naar NL en omdat ik niet mee ga heb ik Martinair gebeld om te vragen hoe duur het is om mijn ticket op te hogen naar een jaarticket, zodat ik het op en later tijdstip kan gebruiken. Volgens Martinair kostte het me eerst 93 euro, daarna kostte het me 186 euro plus de wijzigingskosten van ons huidige ticket 100 euro. Ik vertelde hem dat ik in ieder geval niet mee zou gaan op de geboekte vlucht, dus hij kon die van mij annuleren. En ik wilde later terugbellen om een andere datum door te geven voor een terugvlucht. Dat kan dus niet bij Martinair..... Je bent verplicht om een terugreis door te geven en dan dus ook de kosten te betalen voor de ophoging. Ik vroeg hem of hij er een fictieve datum in kon zetten en een vermelding dat de juiste datum later door zou worden gegeven. Dat kon ook niet. Erg frustrerend als je zelf dit soort boekingen hebt gemaakt en weet wat er allemaal mogelijk is in een boekingsysteem. Nou ja, ik heb besloten om later deze week terug te bellen met een datum. Dan heb ik in ieder geval een ticket met een terugreis naar NL voor de immigratie, als ze dat nog steeds willen.
Hij neemt ook de laptop mee, maar ik kan beneden nog de pc gebruiken als het moet. Johan heeft die weer aan de praat gekregen en hij heeft voipbuster en skype erop gezet. Ik kan dus wel wat van me laten horen.

Geen opmerkingen: