woensdag 31 oktober 2007

MG TF in Cancun?

Vandaag hadden we een afspraak met Victor in Cancun. We moesten allebei iets tekenen en Johan moest een formulier invullen voor een vervangend toeristenvisum, want die wij allebei hebben liggen bij de immigratie. En er moest iets betaald worden bij de bank voor zijn vervangend toeristenvisum. Victor had een gesprek om 12.30uur, maar het was ontzettend uitgelopen. Wij zijn er tegen 14.00uur weggegaan en hij was nog steeds niet aan de beurt. Meteen even gevraagd of er voor mij nog iets moest worden geregeld, want de 180 dagen verblijf hier zijn bijna voorbij. Maar het is geen probleem, omdat alles in behandeling is. Dus ik hoef eigenlijk ook het ticket niet te veranderen.

We zijn ook nog op zoek gegaan naar een adres. Toen we daar in de buurt waren, zei Johan ineens "Jaaaa, foto toestel!!! Kijk daar eens, geel!!!" Ik dacht dat hij een gele buggy op de foto wilde zetten met een rare uitlaat, weer zo'n bloemenvaas, maar nee. Weet je wat het was? Een MG TF!!! Nou, dan gaat Johan natuurlijk heel erg raar doen.

dollarteken en telefoonnr betekent te koop!!

Johan vindt geel ook een mooie kleur...







Erika had mij een potje homeopatische pillen meegegeven, zodat wij op zoek konden gaan naar een homeopatische arts en apotheek om deze pillen te krijgen voor mij. We zijn alle apotheken afgelopen in de buurt van Mercado 28, een afschuwelijke toeristische markt. Zijn er gewoon 100 keer langs gelopen. Het was gesloten (viel daarom ook niet op) tussen 14.00 en 17.00uur dus moesten we ruim een half uur wachten. We zijn ergens iets gaan drinken tot het ongeveer tijd was dat het weer open zou gaan.

Er kwam maar niemand en toen moest ik naar de wc. Dus ik op zoek naar de wc, uiteindelijk gevonden, kostte 2 pesos, had ik niet bij me, Johan wel, maar die zat gewoon bij de apotheek te wachten. Ik zei dat ik later wel terug zou komen om te betalen, en dat was goed. Krijg je dus bij binnenkomst een beetje wc papier mee, en daar moet je het maar mee doen. Ik was blij dat ik mijn tas bij me had met papieren zakdoekjes, hahahaaa. Dit had ik nog niet meegemaakt, dit was weer iets nieuws. Later zag ik dat ze de mensen ook 1 papieren doekje meegaf om je handen af te drogen. Heel apart was dit weer.

We hebben uiteindelijk wel dezelfde pilletjes gevonden en als het klopt willen de muggen en andere insecten mij straks niet meer prikken.

Durian uit Thailand, stinkie stinkie

Geen opmerkingen: