vrijdag 26 oktober 2007

Niet leuk!

Vandaag een berichtje ontvangen dat mijn moeder ongelukkig ten val is gekomen. Eerder deze maand is Charvano zoon van mijn neef Fenton met een ambulance naar het ziekenhuis gereden na gym, been in een brace. Zijn knieschijf zat ineens op een totaal verkeerde plek. Marja de vrouw van mijn neef Percy, zij heeft haar been gebroken op het voetbalveld toen ze ging kijken naar hun zoontje. En nu is mijn moeder ook gevallen. Wat een gezellig uitje had moeten worden heeft jammer genoeg net iets anders uitgepakt. Ze was meegegaan naar Peter Pan on Ice en na afloop dacht ze een afstapje te zien, het was er alleen geen 1. Blijkt dat ze 2 ribben heeft gebroken, ze is bovenop een stoelleuning gevallen. Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met Almere, maar dat is niet gelukt. Morgenavond NL tijd probeer ik het weer. Tomasowa's kijken jullie een beetje uit met wat jullie doen? Probeer een beetje heel te blijven. Ik hoop dat jullie allemaal weer snel op de been zijn, letterlijk en figuurlijk.

Wij hebben vanmiddag gesproken met een duikinstructeur die hier in deze regio al 10 jaar werkt. Hij had ook heel veel nuttige informatie voor ons. Wij hebben samen wat gedronken en geluncht.

En het is vannacht volle maan, Johan heeft gisteren en vandaag foto's gemaakt. Ik ben heel even buiten wezen kijken, we hebben wind van land en dat betekent dat we veel last van muggen hebben uit het moeras.

mooi he?

Geen opmerkingen: