maandag 1 oktober 2007

Allerlei...

Nou, ik ben blij dat de enquete toch positief heeft uitgepakt. Iedereen die heeft gestemd vind dat ik moet doorgaan met deze blogs. Dus dat zal ik dan ook blijven doen. Het zal niet elke dag zijn dat ik iets plaats, dat hoeft ook niet. Maar als er iets gebeurd, zet ik het hierbij. Zodat jullie allemaal op de hoogte blijven.

De zus van Angie, Alejandra ligt in het ziekenhuis, ze is vrijdag geopereerd. Haar baarmoeder is er uitgehaald. Angie is vorige week en deze week op zoek gegaan naar bloeddonors. Dat is iets wat wij niet kennen.

En wat we nu ook weten is dat zee bij ons voor een peuterspeelzaal is voor de roggen, er zwemmen hier allerlei kleine roggen rond en natuurlijk kleine andere vissen. Johan zag ook een baracuda toen hij aan het zwemmen was. Deze foto's heeft Johan hier gemaakt, waar je gewoon kunt staan in het water.





Vanochtend zijn we naar Cancun geweest naar de immigratiedienst. We waren er om 0830uur, en het ging open om 0900uur. Er wordt dus gekeken wie er als eerste aankomt en de mensen gaan ook in de volgorde naar binnen zoals ze zijn aangekomen bij het gebouw.

Daarna zijn we naar een andere grote winkel geweest, waar ze een Thailand thema hebben van 28 september tot 18 oktober. In de winkel hebben we zoete ketjap gevonden, YES!! We zijn helemaal blij. Het zijn hele kleine flessen, maar we hebben er 3 meegenomen. En ze hebben van die leuke Thaise kussens, waar wij er al 2 van hebben. In de Afrikalaan hadden wij ze in de woonkamer op de grond. Nu hebben we er weer 1 gekocht, alleen is de stof van deze anders. Glimmend en effen. We hebben een paarse meegenomen.

Ook hebben we potten gekocht voor onze 2 planten, en meteen ook een paar kleine potjes voor de scheutjes. Ze zijn hiernaast bezig met een nieuwbouwproject, daar horen ook planten bij. Dus ze hebben er ook een berg aarde liggen, kunnen wij mooi onze potten mee vullen. We hebben dus geen aarde gekocht, hihihi.

Langs de vleesafdeling gelopen, kijk eens?

kippenpootjes, soepie?

varkenspootjes


Doe mij die maar, broodjes en ander lekkers

Hier in Mexico is je 15e verjaardag een groot feest. De meisjes lopen dan rond in een hele mooie jurk. Het lijkt wel een trouwjurk. In het begin zag ik die meisjes hier ook rondlopen en ik dacht toen, jeetje dat zijn echt van die kinderbruidjes, dat is wel iets wat je hier ook ziet (kinderen, jonge stelletjes, die rondlopen met babies), maar deze meisjes hebben dan hun verjaardagsfeest. En dat wordt heel groots gevierd.

sweet 15 en bruidsparen voor op de taart

Ze zijn er werkelijk in alle kleuren. Zou dit een typisch meisjesfeestje zijn? Ik heb nl. niets gezien voor jongens?

bruidstaart

nog meer taarten

nog een taart

cakes

donuts

nog meer donuts

de rest van het assortiment







Geen opmerkingen: