vrijdag 8 februari 2008

Getekend

Vandaag zijn we bij de notaris geweest. Ik heb mijn handtekening gezet in het dikke boek, namens de zaak. Joehoeeee, we zijn nu officieel eigenaar van een stuk grond in Mexico, yes!! Het is 1 hectare groot, 100 x 100 meter, en we mogen er van alles op bouwen wat we willen. We hadden heel veel papieren meegenomen, omdat je die moet kunnen laten zien, maar het enige wat ze nodig hadden was onze fm3.
Dit is het stukje grond aan de ruta de los cenotes in de jungle. Ik heb er toen foto's van gemaakt, maar de verbinding is sinds 2 dagen verschrikkelijk, anders had ik er wel wat opgezet. Johan heeft het stuk nog steeds niet gezien. Hij weet dus ook nog steeds niet waar het is. We zijn er een keer langs gereden toen we met iemand anders meereden over die route, en toen luisterde hij niet toen ik het aanwees, jammer dan.
Er is een mannetje bezig geweest met een andere router neer zetten. Hij is een gast in dit hotel. Ik noem hem Santa Claus, want hij lijkt op de kerstman. Hij heeft de juiste baard en het buikje. Ze hebben een kabel gespannen van onze buitenmuur naar de overkant. Ontzettend lelijk, geen gezicht. En het internet is er voor ons alleen maar slechter op geworden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

G E F E L I C I T E E R D !!!
OP NAAR HET VOLGENDE HOOGTEPUNT !!!

Anoniem zei

Felicita,auguri
Gefeliciteerd, GGB-ers
grootgrondbezitters, ontzettend top! en zoals de vorige reactie: up to the next level.