woensdag 27 februari 2008

Ziekjes

Vandaag ziekjes binnen gebleven. Johan is vanochtend naar de markt gegaan om 07.15 uur en hij stond riant in de file bij het kraampje. Het is hier dus echt heel erg druk met toeristen, die niet naar de stad gaan om groente en fruit te kopen. Zij blijven dus echt alleen in het plaatsje Puerto Morelos.
Later in de ochtend is Johan naar Cancun gegaan, omdat hij naar de bank wilde gaan voor nog iets meer uitleg. Maar hij is ook naar de Toyota dealer gegaan, om te kijken of wij een auto konden bestellen. En guess what? Zaterdag of maandag kunnen we een auto in ons bezit hebben! Geweldig. Is dat snel of wat. Ze willen dan wel morgen een cheque hebben en laat Johan daar nou net niet het fijne van weten. En ik weet er nog steeds helemaal niets van. Hij had mij al gezegd dat hij morgen weer naar Cancun gaat. Nou dat is dus daarvoor.
Ik heb achter de pc gezeten en geskypt naar een pc waar de microfoon niet van werkt. Ze hoorden mij wel hoorde ik later. We hebben gechat. Dat was heel erg gezellig Nadjo, jij kan al heel goed typen. Later zag ik tussen mijn wimpers door dat Dennis online kwam op voip. Dus die heb ik ook even gevraagd via de chat of hij mijn laatste blog had gelezen. Hij zei dat 2 van zijn pc's zijn gecrashed, hmm nee dus. Dus ik hem maar even verteld dat er 2 doeken hier langs de weg hangen met zijn design. Dat vond hij wel heel erg quote "VETT" unquote, haha. Hij had ook geen idee dat Angie de site van Arrecifes, die hij heeft gemaakt nog gewoon gebruikt, voor de verhuur van de kamers. Dennis ze wacht nog steeds op de vertalingen. Ze komt regelmatig gasten brengen, zij vangt dan de commissie.
Maar op de een of andere manier waren de foto's van mijn blog verdwenen. Ik had dat stukje per ongeluk 2x op mijn blog geplaatst. De 1e had ik verwijderd, maar daarmee ook de foto's. Gelukkig had ik ze nog in mijn prullenbak op de pc. Ze staan er weer bij.

Geen opmerkingen: