donderdag 21 februari 2008

Weer niet gelukt

Gisteren zijn we naar Cancun geweest omdat we een afspraak hadden bij de bank. We hebben nu onze chequeboekjes ( jajaa, ouderwets he?) voor de mexicaanse pesos en de us dollars. Er kan gestort worden, haha. En we hebben een pakket meegekregen voor internet bankieren. We hebben een apparaatje meegekregen voor codes om in te loggen. En allerlei uitleg in het spaans, que interesante!

De man die ons alles gaf had een kapsel.....ik weet niet wat ze hier in hun haar smeren, maar het ziet er zo smerig uit. En volgens mij gebruiken ze meteen maar een hele pot vet. Alles zit aan elkaar geplakt, het glimt, het ziet er niet uit en ik wil ze straks niet op mijn bank met zulk haar. Het doet denken aan die film met Eddy Murphy in Coming to America en die familie die Glow gebruikt in hun haar. Zij staan op een gegeven moment op van de bank en dan heb je drie van die smerige vlekken op de bank precies waar hun hoofd was, hahahaa.

Daarna zijn we naar Plaza de las Americas geweest. De nieuwe collectie kleding en schoenen die ze nu overal hebben vind ik minder. Dus nu heb ik maar make up gekocht. Hele goedkope onbekende merken. Misschien is het wat, misschien is het niets. Ik heb een lippenstift gekocht en een vreemde nagellak. Deze maakt je nagels witter tenminste dat staat op het potje. Het is een Nail Whitener. De inhoud ziet er troebel uit, maar het heeft vitamina a en nog een of ander extract, dus dan ben ik nieuwsgierig. Mijn nagels zijn gelakt ze zien er iets anders uit, maar ik zie het gewoon als een blanke nagellak.

Daarna hebben we het weer geprobeerd bij de laarzen winkel. We kwamen aangewandeld en zagen dat het hek open was voor de winkel, dus wij al blij. Dit was rond 14.30uur. Komen we bij de winkel is de deur gesloten en op slot. Dus wij dachten ok, ze zijn even eten, we wandelen even heen en weer en kijken dan of de winkel open is. Nog steeds gesloten, toen dachten we laten we dan maar even ergens gaan zitten en wat drinken. Uiteindelijk zijn we 17.15uur weer naar de winkel gewandeld en ze waren nog steeds gesloten. Ja, nu duurde het toch wel erg lang. We zijn maar boodschappen gaan doen en daarna zijn we naar huis gegaan. We zaten in de bus en reden langs de winkel en alle verlichting was nu aan. Waren ze nu wel geopend? Wij hadden jammer genoeg geen fut meer.

ik heb foto's gemaakt door het raam

dit zijn allemaal hele kleine maten

heel erg stoer

Geen opmerkingen: