vrijdag 15 februari 2008

Verjaardag van mijn mams

Het is volgens mij de 2e keer in mijn leven dat ik niet op de verjaardag van mijn moeder ben geweest. Vorig jaar waren wij in Fiji, toen begonnen wij aan ons avontuur in het buitenland en nu zit ik samen met Johan in Mexico, het land waar wij uiteindelijk blijven, na een grote omweg. Dus vanochtend even gebeld om haar te feliciteren met haar 71e verjaardag. Ook nu werd de telefoon doorgegeven. Gelukkig was het middag en zaten er niet zo heel veel mensen, haha. Tante Leen even gesproken en Claudia.

Daarna zijn we naar de stad gegaan, in ons geval Cancun. We zijn weer naar de notaris geweest om een gecertificeerde kopie op te halen van de koopakte van de grond. Dat hebben we nu dus ook binnen.

Na de notaris wilde ik naar de leerwinkel voor de kleine cowboylaarzen, maar de winkel was weer gesloten. Wat een pech! Dit was nog in de ochtend, 's middags zijn we er nog een keer naar toe gewandeld, maar de winkel was nog steeds dicht.

En omdat we in de kast van die plastic dingen hebben hangen met vakjes om kleding in te leggen, waarvan er 1 is gescheurd, wilden we daar een nieuwe voor in de plaats kopen, maar die dingen waren ook uitverkocht.

Ach, toen zijn we naar de manicure/pedicure gegaan en hebben we allebei een pedicure genomen. Voor Johan is dat zeker nodig, want we lopen hier bijna alleen maar op blote voeten rond en daar krijg je veel eelt van op je voeten. Johan was zelfs nog heel even "grote smurf", haha. Hij heeft een parafinebadje gekregen voor zijn beide voeten. Zijn voeten werden in plastic zakken gestopt en daarna kreeg hij nog een soort van groot uitgevallen blauwe washandjes over zijn voeten heen en daar overheen ging nog eens een handdoek. Heel erg grappig. Ik zei al dat ik wel een heleboel grote kaarsen wilde kopen voor hem en die kon laten smelten, zodat hij thuis een parafinebadje kon nemen, maar hij moest alleen maar lachen.

hier zit alles verstopt onder de handdoek

duurt het nog lang 'grote smurf'

hier wordt de parafine van zijn voetjes gehaald

Ja, en ik heb ook een pedicure genomen. Leek me wel grappig, anders zit ik toch maar te wachten op hem. Ik heb nu gelakte teennagels!! Zat ik daar met watjes tussen mijn tenen, SO NOT ME!! Ze vroeg me ineens of ik een speciale kleur op mijn nagels wilde hebben. Dus ik al met zo'n gezicht van....HUH?? Nagellak op mijn teennagels???? Ik heb gezegd dat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde houden en nu heb ik een heel licht kleurtje op mijn nagels, hahahaaa.

Daarna zijn we nog even boodschapjes wezen doen en hup weer terug naar huis met de bus. Bij de bushalte in Puerto Morelos wist de taxichauffeur al precies dat wij naar Suites Arrecifes gereden wilden worden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Nogmaals via deze weg, tanti auguri zia Nel!
Vaag is dat he, al weer 2 jaar terug dat jullie via een andere lokatie haar kunnen feliciteren. Maar het grappige is, ik heb hetzelfde hahaha.
en nog blij met je gelakte tenen? laat me raden, je bleef er de hele dag naar kijken niet?