zaterdag 16 februari 2008

Kluisje

Ze hebben vanochtend het kluisje geplaatst bij ons in de kast. Gisteren kwam Layla al vragen of het vandaag kon worden geplaatst om 11.00 uur. En ja hoor vandaag om 11.00 uur werd er op de deur geklopt. Ik had de vuile was al uit de kast gehaald dat lag te weken in het sop. Layla stond voor de deur met de medeling dat ze om ongeveer 12 uur zouden komen. Ze zijn toch al eerder langs gekomen en de kluis hangt. Ik mocht zeggen waar ik hem wilde hebben, wat het handigste was voor mij, aangezien de kast bij ons ontzettend vol is met koffers, schoenen, kleding en nog veel meer.
De kluis hangt nu dus en we hebben een a4-tje gekregen met de gebruiksaanwijzing voor de kluis. Het is heel simpel. Johan begon meteen een code in te toetsen en deed de kluis dicht. Vervolgens wilde hij de kluis weer open maken, maar dat lukte dus niet. Hij heeft de eerste regel van de gebruiksaanwijzing niet gelezen. Je moet aan de binnenkant van het kluisje ook nog op een knopje drukken en dat heeft hij dus niet gedaan. En nu hebben wij een kluis die goed dicht zit en niet meer open gaat. Hij moet naar beneden om te vragen of ze de kluis kunnen openen, maar volgens mij durft hij niet. Hij ligt nu op bed een boekje te lezen. Kan ik nog de paspoorten en onze fm3 er niet in opbergen. Ze hebben hier tandpasta waar je je tanden een stuk witter mee kunt maken. We hebben het gisteren gekocht in Cancun. Het is wel heel sterk, want je ziet het al na 1 keer poetsen. Het is een heel vreemd gezicht om ineens veel wittere tanden te hebben, hahaa. We krijgen nu echt van die tandpasta reclame glimlachjes, lachen!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Moon, kan je een paar van die tubes tandpasta voor me meenemen als je hier komt, please?!

Anoniem zei

Hebben jullie de standaard combinaties uitgebrobeerd, 0000, 1111 etc t/m 9999
Maybe werkt het netzo als met een nieuwe telefoon, staat standaard op 0000, waarna je je eigen code kan invoeren. Geldt ook voor bagage koffers. Wie weet, en anders hahaha een lege kluis die je kast in beslag neemt hahaha.En dan met pijltjes op de grond wijzend naar de kluis, in de hoop dat ze die meenemen, gratis van je kluis af, hahaha