dinsdag 19 februari 2008

Goooaaaaaaaaaaallll !!!!!

Dat hele lange wat in NL zo vaak is herhaald, dat hoorde ik net op de tv voorbij komen. Kuyt heeft gescoord. Er is een voetbalwedstrijd op de tv Liverpool tegen Inter Milan en Johan kijkt. Kuyt wordt hier uitgesproken als koud, hahahaa. Het is uiteindelijk 2-0 voor Liverpool geworden. Er wordt hier bij elk gescoord doelpunt heel lang 'goal!' geroepen. In het begin was het nog leuk, dan denk je jeetje, nu is het toch wel genoeg, ho maar! Maar nu ben ik er al gewend. En de tv staat bijna nooit op voetbal. Als het aan mij ligt staat de tv gewoon uit. Ik ben niet zo'n kijker. Toen Johan in NL was stond de tv hier ongeveer een maand uit. Nu moet ik zeggen dat dat ook komt omdat ze hier een raar tv-pakket hebben. Ik denk de goedkoopste van allemaal. Alle films en series worden hier herhaald. Alles wat op de tv is hebben we al tig keer gezien. Dit geldt voor de Engelse en Amerikaanse zenders. De lokale zenders zijn niet zo interessant. Ze hebben hier ook zenders waar volgens mij elke Mexicaan op mag zingen die dat wil. Dat klinkt echt een partij afschuwelijk. En soms zijn ze ook uitgedost zoals de mensen denken dat een Mexicaan gekleed is. Met een sombrero op en een pak met borduursels. Zie je ze al zo in Idols op klompen en in klederdracht, hahahaaa. Daarom kun je de tv maar beter uitlaten.

Geen opmerkingen: