vrijdag 28 september 2007

AAAAHH!!

Vandaag zijn we een dagje in Cancun geweest, we wilden een bankrekening openen voor de zaak, maar dat ging even niet door, want het schijnt toch dat we nog een ding missen. Dus dat wordt nog even uitgesteld. We hadden een afspraak gemaakt bij de bank met onze accountant. We hebben daar gewoon aan een bureau in de bank met elkaar gesproken, zo grappig.

Wel hebben we nu een heleboel papieren gekregen van onze accountant inclusief de id-pasjes voor de inkopen die we allemaal gaan doen voor de zaak. Deze pasjes moeten we laten zien wanneer we afrekenen in de winkel, als we aankopen doen voor de zaak. De pasjes zien er niet uit, het zijn gewoon kleine uitgeknipte kopietjes, 2 stukken papier maken 1 voor- en 1 achterkant en het is geplastificeerd met boeklon.

Natuurlijk heb ik het meteen uitgeprobeerd. We hebben een map gekocht waar we onze papieren in kunnen stoppen, voor de zaak. Ik dat kleine kaartje afgegeven aan het vrouwtje bij de kassa, nou.....je krijgt een bon waar ze de naam van je zaak, het adres, en je id-nummer opzetten. Dus als je iemand hebt die niet zo snel kan typen ben je nog wel even bezig bij de kassa.

En vanavond zag ik ineens iets vallen bij de tv. Wij hebben zo'n standaard hangen aan de muur waar de tv op staat. Jullie moeten weten dat de tv bijna het plafond raakt. Dus ik ga kijken wat er op de grond is gevallen....is het een schorpioen!!! Getver!!! In onze studio!!!! Johan meteen zijn fototoestel pakken en foto's maken. Die beesten kunnen dus heel goed langs muren omhoog klimmen. Bleeeeh!! Nu hebben jullie dus ook een beetje een idee, wat voor een kier wij hebben onder onze deur. Wij hebben al gevraagd of we daarvoor iets kunnen krijgen om de boel goed af te sluiten. Kakkerlakken sjoelen was leuk, maar ze hebben een verdelger laten komen, dus dat spelletje kan ik voorlopig niet meer spelen. En om het nu te vervangen met schorpioenen vind ik helemaal niets. Daar ben ik geen voorstander van.


Geen opmerkingen: