zondag 6 januari 2008

Andere chocolade

Johan heeft hier ook lekkere chocolade gevonden. Hij houdt van hele donkere chocolade van die heel erg pure chocolade. Laten de Maya's hier nu hun chocolade zelf maken en ook nog eens verschrikkelijk puur. Het smelt niet eens. Ik lust het in ieder geval niet en Johan vindt het heerlijk. De mensen vertelden dat er een winkeltje in Playa del Carmen is die dit soort chocolade verkoopt. Maar wij weten dat er ook een winkel is hier in Puerto Morelos, waar je die chocolade kunt kopen. Lekker dichtbij, naast de kerk in een souvenirswinkel.

plakken Maya chocolade

En later vandaag kwam er een auto langs rijden die groente en fruit verkoopt. Dennis kan deze man heel goed nadoen. Hij weet precies wie ik nu bedoel, het is de 'mandarinaman'. Ik had al eens wat bij die man gekocht en nu is Johan naar beneden gegaan en hij heeft een grote rijpe ananas gekocht en 2 meloentjes. Gelukkig is het nu weer lekker weer, de zon schijnt weer volop, beter. Er stond in de krant dat er 15 mensen zijn gestorven van de kou hier in Mexico. Vandaag heb ik mijn laatste manna snoepjes opgemaakt. Er blijft niet veel meer over van de snoep. Ik heb nog de Wilhelmina pepermuntjes.

Geen opmerkingen: