zondag 27 januari 2008

Soepie?

Het is nu 12.30uur en we hebben net verse tomatensoep gemaakt. De studio ruikt naar soep, lekker. Ik miste alleen mijn staafmixer om de tomaten te pureren, want die staat nog in de container in NL en we gaan geen nieuwe kopen. Dat is natuurlijk niet nodig. Johan heeft gisteren weer knoflookboter gemaakt. We hebben lekkere broodjes gehaald, dus die kunnen we straks ook lekker maken.

Hij is nu ontkalker aan het spuiten bij de kraan in de keuken terwijl hij mexicaanse salsa staat te eten. De bak heeft hij open liggen op het aanrecht, naast de kraan. Nou lekker dan, die hoef ik niet meer.

Zooo, net lekker een bord soep op met brood. Dat was wel weer eens lekker. Het is ook lang geleden dat ik dat heb gemaakt. Dat was in de Afrikalaan, dus dat is zeker heel lang geleden.

Ik heb zojuist weer een album met foto's richting Dennis gestuurd voor op de 'wegofiji' site, en ik heb net ook mijn allerlaatste spekkies opgegeten. Nu zijn ze echt allemaal op. Het enige wat ik nu nog heb zijn de 'Wilhelmina pepermuntjes', nog 2 rollen. Huiswerk is weer gemaakt, dus morgen kunnen we ook weer voorbereid naar school gaan.

Deze foto's heb ik gemaakt tijdens mijn wandeling over het strand, gisteren. Ik ben richting hotel Ceiba del Mar gelopen en de pier die daarna nog komt bij de universiteit.

een nieuwe bar

pier bij Ceiba del Mar

ook daar

de pier

nog een keer

soort van sauna half in de grond

en parasols

Geen opmerkingen: