dinsdag 29 januari 2008

Voipen

Vanmiddag gevoipt met NL want oom Jan is vandaag 76 jaar geworden!! Mooie leeftijd. Hij vond het leuk dat ik belde. Er werd wel vantevoren gezegd dat ik hard moest praten. Johan was even in de badkamer, toen ik oom Jan aan de telefoon kreeg. Dus toen ik ineens heel hard begon te praten, wist Johan niet wat hem overkwam, hahahaa. Ja, de mensen worden allemaal ouder en dan kan het gehoor dus ook minder worden. De telefoon ging meteen van de een naar de ander en zo heb ik ook weer een aantal familieleden gesproken. We werden 1 keer onderbroken omdat de server hier down ging. Later deed internet het weer en ik heb nog even teruggebeld. Het is vandaag weer prachtig weer, de was is weer gedaan, nog steeds met de hand. En het meeste is ook al droog en ligt weer in de kast. Of ik NL mis werd mij gevraagd. Nee hoor, ik vind het hier heerlijk. Het weer is mooi, het is nog nooit koud geweest, alleen koel. Maar dan trek ik een lange broek aan en een vestje of iets anders met lange mouwen. Voor mij geen koude wind en regen meer, elke dag in de file heen en terug naar en van het werk, en als het mooi weer is 's ochtends zo vroeg mogelijk in de auto richting het strand in Noordwijk, want als je te laat vertrekt, kom je in de file of erger je hebt dan geen parkeerplekje. Nee, dat mis ik totaal niet. In mei ga ik naar NL om te kijken hoe het daar is. Vast nog steeds hetzelfde.

Geen opmerkingen: