donderdag 31 januari 2008

Weer iets

We zijn vandaag naar Cancun geweest voor belangrijke zaken. Vanochtend naar de bank geweest. En we hebben nu eindelijk een bankrekening. Eigenlijk hebben we 2 bankrekeningen. 1 voor de mexicaanse pesos en 1 voor USD. Volgende week krijgen we chequeboekjes, hoe ouderwets kun je zijn. We krijgen in ieder geval wel internetbankieren. Dat is al heel wat. Ik zat me al af te vragen wanneer ik voor het laatst een cheque heb gebruikt. Dat moet jaren geleden zijn geweest, want ik kan het me niet meer herinneren.

We zijn even naar Plaza Bonita gegaan een klein winkelcentrum vlakbij de bank waar we zijn geweest.



Daarna zijn we op zoek gegaan naar een manicure- en pedicurezaak, waar we een keer langs zijn gelopen. Johan heeft daar een pedicure gehad en ik heb gekeken wat ze allemaal kunnen doen met de nagels van een vrouw aan haar voeten. Ze hebben allerlei soorten mm glitter foliedraad ofzo, en dat plakken ze op je teennagels. Johan wilde geen eens blanke nagellak op zijn teennagels, hahaaa. Ze vroeg het echt en ze had het potje ook al open in haar handen, hahahaa.

We zijn ook nog naar de laarzenwinkel gewandeld, maar deze was gesloten tussen de middag en we wilden niet wachten tot er iemand terug zou komen dus zijn we naar de Burgerking geweest. Nog even wat boodschapjes gedaan en weer terug naar Puerto Morelos.

Geen opmerkingen: