maandag 21 januari 2008

Begin van een nieuwe week

Goedemorgen en buenos dias, het is vandaag maandagochtend en Johan en ik gaan straks weer naar school in Cancun voor onze spaanse les. We zijn er weer helemaal klaar voor. Het weer is afschuwelijk. Het regent en het is bewolkt, maar het wordt nog wel 26 graden celsius. Je voelt wel meteen het verschil als de zon niet door de wolken heen kan prikken. Het is een stuk koeler.
Gisteren een e-mail ontvangen van mijn moeder heel lang verhaal in het spaans, maar ik kon het allemaal wel lezen gelukkig, anders had ze het opnieuw moeten mailen maar dan in het nederlands, hahaa.
Het is nu weer avond en Johan ligt nu op bed een schoonheidsslaapje te doen. Ik ga zo maar eens even kijken wat we kunnen gaan eten. Het gaat denk ik aardappels met sla worden, ja, daar ga ik maar vast mee beginnen.
En vandaag zijn wij een half jaar non smokers!!! Wie had dat nou gedacht toen wij uit NL weggingen. En helemaal zonder hulpmiddelen. Gewoon gestopt met kopen van de sigaretten. Heel erg goed van ons!! Schouderklopjes voor ons 2, haha.

1 opmerking:

Anoniem zei

Super hoor dat jullie alweer zo lang niet roken, echt heel goed! Inderdaad, wie had dat ooit gedacht.... Ik hou jullie blog regelmatig in de gaten, vind het heel leuk om jullie op deze manier een beetje te blijven volgen. Jullie zijn nog niet vergeten in de Afrikalaan!

Groetjes, Ingrid