donderdag 24 januari 2008

Got it!

Yes, ik heb nu ook mijn fm3. We stonden buiten te wachten en toen kwam er een ouder stel naar buiten wandelen. Zij riepen, 'we are ready!' en wij riepen hetzelfde terug. Toevallig waren het ook mensen uit Puerto Morelos. Een gepensioneerd stel en zij hebben een huis gekocht niet ver bij ons vandaan.
die foto's.....werkelijk afschuwelijk die vingerafdrukken.... kijk eens, 2x een fm3
Later zijn we richting Plaza de las Americas gegaan. We liepen door het winkelcentrum en ineens liep er iemand achter ons aan en hij zei heel hard 'do you remember me, do you remember me?', en ik keek hem aan en herkende hem van het hotel in Cancun, waar we hebben gezeten voor een paar nachtjes. Dat was al een hele tijd geleden, vorig jaar mei. Is dat niet leuk? Hij herkende ons en kwam een cd winkel uitgerend. Als we zin hebben moeten we hem maar een keer komen opzoeken, zei hij, want hij werkt nog steeds in het zelfde restaurant van het hotel.
En vandaag nog iets heel geks gezien. Johan was gaan joggen en kwam terug. Hij meldde dat er wel 20 man op het strand stond vreemd te doen. Dat moest ik natuurlijk ook even zien. Mensen wat is dit voor iets? Ik heb het vastgelegd voor jullie, kunnen jullie ook even kijken, wat er allemaal gebeurd in dit kleine plaatsje. Zou het komen van de hitte? Is het besmettelijk voor toeristen? Doen ze dit ook wel eens in Sperlonga??

1 opmerking:

Anoniem zei

hahaha, wel een vage actie, nee hier maken ze gewoon een strandwandeling, al is het hier nog winter, maar als het zonnetje schijnt dan is net als de NL's lente weer... het gekke hier is dat ze dan nog wel bepakt met hun winterjassen wandelen. (zonder waaien van de wind)Clipje van jullie maakt het natuurlijk erg spannend... hahaha laat ons weten wat het is, want nieuwsgierig raak ik er wel van??? Trouwens even een vraagie tussen door, spreken ze bij jullie géén dialect. ( Hier dus wel, best irrie kom ik met mijn prisma woordenboek Italiaans... verstaan ze me nog niet.)Dan denk je op je best ABI te communiceren, kijken ze je nog aan van? waar heb jij het over?

En dan gebruik van je handen uitleggen wat je bedoelt, lijkt af en toe wel HINTS. Dan als ze me begrijpen, krijg ik echt de neiging om met mijn ene hand op het puntje van mijn neus, en met de andere wijzend naar de persoon ... hahaha.

of pictonary, ipv woordenboek mee, pen en papier mee hahaha

Saluti e buon weekend,hahaha ja sorry is nu echt mijn tweede taal geworden.