zaterdag 5 januari 2008

Chocoladeletter van Sinterklaas

Vandaag mijn neef Nino gefeliciteerd met zijn kersverse zoontje Amaro. Hij dacht dat hij mijn moeder aan de telefoon had, hahahaa. Maar nee, it was I from Mexico. Was wel weer even leuk om hem te spreken. Nino is mijn neef die in de band speelde op ons feest, voordat wij naar Fiji gingen. Ik heb ook een foto gepikt van zijn hyves, maar ik het wel gemeld hoor. Eerst gepikt en daarna gemeld, hahaaa. En zie hieronder de trotse vader met zijn zoontje. Schattig he?

Na het bellen dacht ik laat ik eens iets gaan snoepen en ik heb iets lekkers uit de koelkast gepakt. Ik heb namelijk nog een chocoladeletter uit NL of eigenlijk natuurlijk uit Spanje. De Sint had deze meegegeven aan Johan, speciaal voor mij, omdat ik zóóóóó lief ben geweest het afgelopen jaar.

de letter 'R' van Ramona

voor mij

yammie

bijna heel, Johan had een stukje op

en zo is het weer in de koelkast gezet

En maandag gaan we weer naar school, dus ging Johan even kijken wat er ook al weer voor huiswerk moest worden gemaakt. Bij het openmaken van het boek stuitte hij op een dictee wat wij de laatste keer hebben moeten maken. Daar heb ik ook even een foto van gemaakt, want we hebben allebei een plaatje gekregen van onze juf Carmen. Goed van ons, he?

schoolboek

plaatje van de juf

Geen opmerkingen: