vrijdag 11 januari 2008

Nog even geduld!

Vandaag in Cancun geweest. Victor gezien en gesproken. Er zijn van Johan vingerafdrukken genomen van allebei zijn duimen en dit 2x, 1x op een formulier en 1x in een boekje. Volgende week heb ik een afspraak voor de vingerafdrukken. Vraag me niet waarom, maar op de een of andere manier hebben ze van ons dossier, 2 aparte dossiers gemaakt. Dit betekent wel dat het nu allemaal gaat rollen. Er komt nu wat meer schot in de zaak. Volgende week gaat er meer gebeuren. Een mexicaanse bankrekening openen, ja dat is al een hele fijne stap voor ons. Ik had een foto gemaakt van zijn duimen, maar het leken wel 2 blote billen van een vrouw, waarvan de ene helft een beetje blauwe strepen had, dus ik heb de foto weer verwijderd, hahahaaa. Mensen zouden ineens kunnen gaan denken dat ze op een verkeerde site terecht zijn gekomen. Dus vandaar, hahaaaa. Maar Johan heeft zijn fm3 op zijn verjaardag in handen. Leuk cadeau, toch? Die dag gaan we namelijk weer voor mijn vingerafdrukken en in de week daarna heb ik mijn fm3, yes!!!!

Geen opmerkingen: