maandag 17 september 2007

Cheetos!!

Hmmm, lekker! Dat dacht ik toen ik een zak Cheetos kocht. Het was 1 van de super zakken chips die wij hadden gekocht. Ik heb de zak nu open gemaakt, maar de chippies die er in zitten zijn echt knal oranje. Die durf je haast niet op te eten. Zijn er nog mensen die weten wat voor kleur onze gang was in de Afrikalaan? Dat was oranje. Nou, deze cheetos zijn ongeveer net zo oranje als de muren in die gang. Ze smaken ook anders dan de Cheetos die ik gewend ben. Het is jammer, dit was ook meteen de laatste zak. We houden het maar op de gewone zoute chips, want paprika chips kennen ze hier ook niet. Volgens mij hebben ze dat alleen in Nederland. Hier hebben ze weer heel veel zure chips. Dat vind ik dus helemaal niet lekker. Doritos hebben ze hier ook, maar de smaak die ik in Nederland lekker vond was ineens 'lost', en daarna vond ik het niet meer lekker. De smaak hadden ze veranderd.

de knal oranje cheetos

Vandaag weer even buiten gezeten op het strand, onze 2 planten water gegeven, en alle onkruid geprobeerd weg te halen bij de planten. Dat gaat alleen niet zo makkelijk, want er zitten stekels aan de bladen van de planten. Ik zag wel dat er al nieuwe scheutjes opkomen, dus als we later een tuin hebben kan ik al meer van deze planten hebben. Nu staan ze bij de trap, als je naar boven komt.

Onze 2 planten

1 opmerking:

Anoniem zei

Die cheetos zijn net zo oranje en in een net zo groot formaat als in USA. En die twee planten...zijn dat niet van die planten die onverwoestbaar zijn, ook al geef je ze dagen geen water?
Groetjes, Ilse.