zondag 23 september 2007

Post uit NL!

Wij hebben weer post ontvangen. Er werd op de deur geklopt en ik kreeg een envelop van Benjamin de jongen die hier bij de receptie zit, slaapt en tv kijkt. Ik keek naar het handschrift en herkende het, als het handschrift van Hennie, de zus van Johan!!! Het is altijd leuk om post uit Nederland te ontvangen, natuurlijk. Het was een kaart om ons te feliciteren met onze bedrijfsnaam.

Verder hebben wij niet veel gedaan de afgelopen dagen. We hebben een soort brood gekocht in de winkel, maar het leek meer op cake. Het deed een beetje denken aan de opa-cake. De cake die oom Jan altijd maakt. Het was ook zo op. Johan is weer naar Cancun geweest met Angie, en hij heeft een grote zak pretzels meegenomen. Ik heb lekkere granaatappels op, en vanavond gaan we lekker pasta maken met de Silvo kruiden die ook naar ons zijn opgestuurd.

Gisteren waren we uitgenodigd bij Jorge, beneden. Zijn tweeling was jarig en dat werd hier gevierd met zijn familie. Hij had volgens Angie wel 30 kilo vlees voor op de bbq. Ik had geen idee wie Jorge was, maar we waren uitgenodigd. We gingen er naar toe maar, Johan zag Jorge niet. Er was iemand aan het bbq-en. Er waren veel mensen binnen en buiten. En toen kwam er een man op ons af, hij had duidelijk te veel gedronken, want hij kon niet meer normaal lopen en praten. Hij wankelde naar Johan en riep 'amigo, amigo!' Ik dacht alleen maar 'ooh gosh!'. Deze man heeft ons vlees van de bbq gegeven en wat te drinken. Wij zijn heel kort gebleven, want we werden opgegeten door de muggen. En Jorge? Die hebben we niet gezien, de jarige tweeling ook niet. Volgens Johan lag Jorge waarschijnlijk al op bed, omdat hij ook al veel op had....gezellig, he?

soort brood

volgens mij met mais

granaatappel

gezond

versierde auto

grote zak pretzels

ooh, lekker!!

Geen opmerkingen: