zondag 9 september 2007

Reactie's!

Wat leuk dat de mensen deze site ook bezoeken en mijn verhaaltjes lezen met de daarbij behorende foto's die ik of Johan op die dag ook heb gemaakt. Wij checken regelmatig onze e-mail, eigenlijk doen wij dat elke dag verschillende keren. Dat kan ook omdat wij de computer hier op de kamer hebben en omdat we meestal internetaansluiting hebben. De laatste tijd gaat het redelijk goed. Het is ook heel leuk als er mensen reageren op één van de blogs. Ik krijg reactie's op mijn hyves op de gewone email of op de www.wegofiji.com. En Johan?......Hij krijgt steeds een heel blog toegestuurd over de mail, hahaa. Van ma Slagter, zo schattig, ze wil een reactie plaatsen en dat gebeurt dan bij bericht e-mailen. Je stuurt dan inderdaad een bericht, en niet zomaar een bericht, maar je stuurt dan mijn blog het hele verhaal plus de foto's. Vandaar dat ik toch maar een beetje uitleg geef voor de lezers. Dus mensen als jullie een reactie willen achterlaten dan kan dat door te klikken op 'reacties' onderaan het verhaal. Er verschijnt dan een ander veld waar je een berichtje kunt achterlaten. Hierna moet je een identiteit kiezen, 1e keus is 'Google/blogger' als je zelf gmail of een zelfde soort blog hebt, 2e keus is 'overig' hier hoef je alleen je naam in te vullen, wanneer je een website hebt kun je die hier ook invullen, en als laatste keuze heb je 'anoniem', als je niet wilt zeggen wie je bent, maar toch een reactie wilt achterlaten. Deze reactie verschijnt dan onderaan mijn blog na het klikken op 'reactie publiceren'.

2 opmerkingen:

Huijsmannetjes zei

Helemaal duidelijk...hjahahahahahahahaha...nu kan het toch niet meer fout gaan??? Blijven schrijven!

groetjes,

Jeanette

Anoniem zei

Heeee ex-buurtjes! Gaaf hoor een blog (ja Johan, dat is leuk). Ik had alweer een tijdje niet op jullie site gekeken dus moest echt even bijlezen. Het makkelijke van een blog is dat je snel wat foto's erbij zet, vind ik leuk om te zien!
Het ga jullie goed,
groetjes, Jaap, Ingrid, Sophie en Denise