maandag 24 maart 2008

Boodschappen

Er wordt hier weer gewoon gewerkt op 2e paasdag. Wij zijn gewoon naar school gegaan en daarna zijn we naar de groothandel gegaan om te informeren of we daar een kaart voor konden aanschaffen op naam van de zaak. Dat was geen probleem. Ik had geen paspoort of fm3 bij me, maar wel mijn NL rijbewijs, dat was goed als identiteitsbewijs in deze winkel. Zij maken een foto en de kaart wordt gemaakt met je naam en foto erop.

Johan kreeg als eerste zijn kaart, daar stond Joaan Slagter op, daarna kwam die van mij en daar stond op Ramona J. Loosdrecht. Wij moesten zo vreselijk lachen en toen ik op mijn rijbewijs keek om te zien waarom ze dat zo had gedaan, begreep ik het ook. Je achternaam staat helemaal bovenaan, maar bij je voornaam staat je geboorteplaats. Dus ik was heel even Ramona Loosdrecht, hahahaaaa. Ze heeft het meteen aangepast en daarna zijn we meteen boodschappen wezen doen in de winkel. Kijk eens wat we hebben gevonden? In NL heb je grote zakken M&M's, maar hier hebben we nu zakken van 1,276kg, lekker!! Je hebt hier of die hele kleine zakjes van vroeger of dit, hahahahaaa.

Geen opmerkingen: